czwartek, 9 lipca 2015

Słoikowy szał

Ostatnio popadłam w jakiś słoikowy szał. Ciągle kupuję jakiś nowy słoik:) Dzisiaj przedstawiam Wam mój najnowszy zakup. Słoiczki amerykańskiej firmy Ball, która swoimi produktami urzekła już chyba cały świat. I ja dałam się skusić, gdyż jest to nie lada słoik. Nie dość, że jest praktyczny, to do tego jeszcze bardzo ozdobny i nadaje się np. do serwowania deserów. Jest poręczny i szczelny. Bez problemu można go umyć w zmywarce. Uwaga! Doskonale nadaje się do mrożenia np. owoców lub też własnoręcznie przecieranych zupek dla dzieci. Dla mnie bomba!




8 komentarzy:

  1. Słoiczki naprawdę prześliczne :) Sama bym się na takie chętnie skusiła. Zawsze uwielbiałam wszelkiego rodzaju słoje . Większe i mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A już myślałam, że tylko ja tak mam:):):) pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ja też ostatnio wpadłam w szał kupowania słoików choć nie mam jeszcze w swojej kolekcji firmy Ball. Muszę w najbliższym czasie się nimi zainteresować.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór w słoikach tej firmy jest naprawdę duży. Najfajniejsze są jednak akcesoria do nich. Przeróżne zakrętki, nakładki, sitka.... Istny raj!:) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne, może i ja się na nie skuszę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jest u mnie, kiedy widzę jakiś ciekawy słoik muszę go mieć koniecznie. Potem godzinami zastanawiam się gdzie go ustawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!!Ja też dziś kupiłam słoiki :-D

    OdpowiedzUsuń